Palautteet

"Kun tulin terapiaan, olin aivan eri ihminen. Oli vaikeaa nähdä tulevaisuutta ja elämä tuntui todella epäoikeudenmukaiselta. Olin vihainen ja onneton. Omien ajatuksien jäsentäminen ja terapia antoi rohkeutta tarttua uskoa tulevaisuuteen ja uuteen elämänvaiheeseen. Vilpitön kiitos sinulle. " 
"Alkuun minua jännitti, kun aiempaa kokemusta ei ole, mutta Marjaanan lämminhenkinen vastaanotto auttoi alkuun. Koko prosessin ajan koin samaa turvallisuutta ja lämpöä." 
Minulle tärkeää oli vastavuoroisuus, terapeutin kyky kuunnella, antaa palautetta myötätuntoisesti ja herätellä kysymyksillä pohtimaan itse asioita.
"Mun olo oli niin kertakaikkisen helpottunut koko illan vastaanoton jälkeen. Mieheni ja lapsetkin huomasivat merkittävän eron. Kiitos sinulle Marjaana!"  
"Kiitos Marjaana 🤍 Olet jo nyt auttanut minua paljon. Olen saanut toivoa, että selviän kokemastani ja elämän tuomista vastoinkäymisistä."
"Minun oli helpompi todeta itselleni, että elämäni on nyt tätä. Suru on osa sitä, eikä sen tarvitse olla vain kipeä asia. Se voi olla myös kaunis muisto rakkaudesta."

Kaikki palautteet on jaettu luvalla.

Luo kotisivut ilmaiseksi!